Reklama
 
Blog | Martina Bittnerová

Jak dopadla reklamace u Mall.cz?

Odpověď bych mohla shrnout do jedné věty, neboť jsem nakonec s reklamací uspěla. Nicméně bez zveřejnění mé zkušenosti by to možná dopadlo jinak. Takto se mi hned druhý den ozvala vedoucí zákaznického servisu s nabídkou konkrétního řešení a posléze i tisková mluvčí.

Ukázalo se totiž, že mi pracovnice informační linky nesdělila možnosti, které mohu využít a to zaslat troubu službou s vyzvednutím u mě doma. Doslova mi odkývala, abych odnesla mikrovlnku osobně na poštu, nebo odvezla do příslušné prodejny. Ve chvíli, kdy jsem s tím jako zákazník neměla žádnou zkušenost, pochopitelně jsem přijala doporučení zaměstnance firmy. Přitom by stačilo přidávat ke každé zásilce reklamační list s instrukcemi ohledně posílání zboží, a zamezilo by se podobným nedorozuměním. Myslím, že každý je schopný pochopit obsah tištěného textu, určitě by pak na informační lince nedrnčely zbytečně telefony.

Já se až od zmíněné paní vedoucí dozvěděla, že mohu troubu zaslat prostřednictvím pošty, nebo kurýrní služby a Mall mi dokonce náklady na poštovné uhradí. To jsem samozřejmě učinila, avšak pošta, s níž jsem dosud měla dobré zkušenosti, doručovala mikrovlnku více než dva týdny. Dokonce jsem musela zásilku reklamovat, protože zůstala doslova zaseklá někde v meziprostoru. Samozřejmě jsem ji pečlivě zabalila, přesto se obávám, že přišla adresátovi rozebraná na součástky. Z čehož pro mě vyplývá jediné, abych se příště na tuto službu České pošty nespoléhala.

Každopádně firma Mall mi navzdory této okolnosti velmi rychle vrátila za mikrovlnku peníze, jelikož se jednalo o zboží s poznámkou rozbaleno. Pokud jsem to dobře pochopila, jde o věc, kterounějaký zákazník vrátil. To mě bohužel, a už vůbec ne mého přítele, nenapadlo. Navíc on se tehdy při výběru řídil hlavně rozměry a ne cenou. Nechci to ale nijak šířeji rozebírat, protože se z této zkušenosti mohu  jen poučit.

Co se týče křivé hadice u vysavače, čekám na náhradní díl, protože je v České republice nedostupný. Naštěstí na funkčnost samotného výrobku nemá výrazný vliv a já jsem s ním jinak spokojená.

Dnes jsem samozřejmě vděčná, že Mall celou záležitost vyřídil. Nejednalo se mi skutečně o nic jiného, než moci používat funkční troubu, za tím účelem ji můj partner také pořizoval.

Ráda bych rovněž podotkla, že obecně není mým záměrem někoho poškozovat. Naopak když jsem s něčím spokojená, svou dobrou zkušenost vždy přetlumočím přátelům a známým. Nicméně v tomto případě bohužel došlo k několika chybám, ale i to se samozřejmě bohužel stává.

Reklama

Vyhledávání

Tip: Vyhledávejte dle autora pomocí autor: autor:”Erik Tabery” další tip

Výsledky vyhledávání

Hledám o sto šest
Vyskytla se chyba, zkuste to znovu.
Reklama